Service & Garantie
Ons assortiment is uitgebreid en de mogelijkheden zijn eindeloos. Wat geen deel van ons assortiment uitmaakt zijn producten met gebreken. Onze producten zijn uitvoerig getest en voldoen aan de meest recente wettelijke eisen. Toch kan er onverwachts iets aan jouw product(en) mankeren. Dan is het fijn om te weten dat je terug kunt vallen op onderstaande garantieregelingen.
Garantieregelingen:
Zonwering en terrasoverkappingen
5 jaar fabrieksgarantie
Raamdecoratie en horren
2 jaar fabrieksgarantie
Balkonbeglazing, glaswanden en windschermen
2 jaar fabrieksgarantie
Montagewerkzaamheden
2 jaar
Reparatie en onderhoud
1 jaar
Service- of Garantieverzoek indienen
Bewaar je digitale bestelbon
Op jouw digitale bestelbon (deze ontvang je per e-mail) staat een uniek klant- en projectnummer. Aan de hand hiervan kunnen wij in ons systeem jouw bestelling altijd terugvinden. Bewaar deze dus goed!
Wie betaalt de eventuele kosten?
Vertoont jouw product problemen binnen de garantieperiode en gaat het om een fabricagefout? Dan is de reparatie volledig kosteloos. Doet de klacht zich voor door gebruikersschade, foutieve zelfmontage of foutieve meting door eigen toedoen? Dan zijn de kosten voor jouw rekening.
Veelgestelde vragen
Wat valt er onder de garantie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Wat valt er niet onder de garantie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Hoe maak je gebruik van de garantie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.